Mindent a vásárlásról

vsetko-o-nakupe

A rendelés folyamata

Készleten található és nem található termékek egy rendelésben.
Ebben az esetben a szállítási határidő a nem készleten található termék megrendelésétől számítódik. A teljes megrendelést így 8 munkanapon belül szállítjuk (a kézbesítési határidő a termék leírásában található).

A rendelés folyamata
Az esetek többségében a termékeket a külső raktárkészletről szállítjuk át, amiről Önt informáljuk mailben. Amint megérkeznek a rendelt termékek és rendelése készen áll az expedálásra, átadjuk a GLS futárjának. Egyúttal mailben elküldjük Önnek a számlát, a csomagkövetőszámot és a futár a következő munkanapon értesíti Önt telefonon a kézbesítés időpontjáról.

A rendelés szállítási határideje
A termék szállítási határideje a terméktől függ (a konkrét termék szállítási határideje fel van tüntetve a terméknél is) és Önt erről mailben is informáljuk a rendelés elkészítését követően. A szállítási határidő sosem haladja meg a 10 munkanapot. A készeleten lévő terméket 24 órán belül expedáljuk.

Szállítás

Ingyenes szállítás
Megrendelését Önnek ingyenesen kézbesíthetjük. Minden 25 000 Forint összeg feletti rendelés esetében a szállítási díj ingyenes.

GLS futár
GLS futárszolgálatunk az esetek többségében a rendelés expedálását követő munkanapon kézbesíti küldeményét. Reggel, a kézbesítés napján, a futár Önt telefonon értesíti a kézbesítés időpontjáról. Ha a küldeményt a futárnak nem sikerül kézbesítenie, küldeményét megpróbálja kézbesíteni mégegyszer. A kézbesítés új időpontját Ön határozza meg. Másodszori sikertelen kézbesítés után küldeménye sajnos vissza lesz küldve hozzánk és rendelése törölve lesz.

  • GLS Futár ............................... 1450 Ft
  • 25 000 Forint feletti vásárlás esetén a postaköltséget mi álljuk!

 

Fizetés

A megrendelése összegét kényelmesen utánvételként kifizetheti a GLS futárjának a küldemény átvételekor.

A termék visszatérítése

A méret nem megfelelő vagy elégedetlen a rendelt termékkel? Eredeti, viseletlen állapotban a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt küldje vissza az alábbi címre:
Monkey-Sports.hu
GLS Hungary
Európa utca 2.
2351, Alsónémedi

Szeretnénk felhívni a kedves figyelmét, hogy a visszaküldési postacím a GLS depóján belül kialakított összegyűjtőpont, nem üzletközpont illetve kőbolt, cégünk webshopként működik. Az összegyűjtőpontról heti rendszerességgel kerülnek átszállításra a csomagok reklamációs részlegünkre, ahol a feldolgozást követően történik a vételár utalása. Az egész folyamat max. 14 napot vesz igénybe.

Kérjük, hogy a terméket ne küldje utánvétellel, mert azt nem áll módunkban átvenni.
Közvetlen termékcserét nem tudunk biztosítani, a visszaküldött termék vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra visszautaljuk. A megfelelő méretre egy új rendelést kell leadni.
A visszaküldéhez szolgáló formanyomtatványt letöltheti itt:

Reklamáció

Ha a rendelt termék hibás és az adott hiba csak viselés közben jelenik meg a terméken, kérjük az adott terméket a hibával fényképezze le és a képeket küldje el nekünk az ugyfelszolgalat@monkey-sports.hu emailcímre. Mi a fotodokumentáció alapján értesítjük Önt a reklamáció előzetes kijelentésével és egyúttal elküldjük az elektronikus reklamációs űrlapot is. Ezekután a reklamációs űrlapot kérjük kitölteni és a kinyomtatott másolatával együtt a terméket visszaküldeni nekünk. A küldemény megérkezése után feldolgozásra kerül és reklamációs részlegünk 30 napon belül értesíteni fogja Önt írott formában a reklamáció eredményéről.